Ճապոնական մեքենաները վաստակել և պահպանել են հուսալիության և մատչելիության արժանի համբավ: Օրինակ, Toyota RAV4-ը 2024 թվականին ԱՄՆ-ում երրորդ ամենավաճառվող ավտոմեքենան էր: Այն զիջել է միայն ամերիկյան երկու դասականներին՝ Ford F-Series-ին և Chevy Silverado-ին, որոնք ցույց են տալիս ամերիկացիների սերը պիկապ մեքենաների նկատմամբ: Լավագույն վաճառված տասնյակում կգտնեք նաև ճապոնական մեքենաների մոդելներ, ինչպիսիք են Honda CR-V, Toyota Camry, Nissan Rogue և Honda Civic: Այնուամենայնիվ, ոչ բոլոր ճապոնական մեքենաները ձեզ կտանեն այնքան հեռու, որքան կարծում եք:
Իրականում, ճապոնական արտադրողները, ներառյալ Honda-ն և Toyota-ն, տասնամյակների ընթացքում ունեցել են նաև որոշակի թերի մոդելներ, որոնցից դուք կարող եք խոսւափել։ Ներկայացնում ենք 5 ճապոնական մեքենաները, որոնք չարժե գնել։

Mazda RX8
Առաջին սերնդի Mazda RX-8-ը վաճառվել է 2004-ից 2008 թվականներին: Այն ուներ 4 մխոցանի 212 ձիաուժ հզորությամբ շարժիչ, որը չէր հաղթում ոչ մի մրցավազքում: Բայց վատն այն է, որ MazdaProblems.com-ի կողմից գնահատված 19 Mazda-ի հուսալի մոդելների ցանկում այն զբաղեցնում է ընդամենը 11-րդ տեղը։ Կայքը բացահայտում է բողոքներ շարժիչի խափանումների, ղեկի հիդրոուժեղացուցիչի ցնցումների, յուղի ավելորդ սպառման և տարիների ընթացքում բազմաթիվ հետ կանչումների վերաբերյալ:

Mitsubishi Eclipse
Mitsubishi Eclipse-ը սպորտային փոքրիկ մեքենա է, որն աչքի է ընկնում վառելիքի մեծ ծախսով և լավ կառավարմամբ։ Սակայն, ըստ MitsubishiEclipseMA.com-ի, 1999-ից 2003 թվականներին և կրկին 2007-ին արտադրված մոդելները, կարծես, խնդիրներ ունեն: Անիվների արգելակային սկավառակները հակված են արագորեն վնասվել, մաշվել ու քայքայվել տարիների ընթացքում: Անվադողերը նույնպես ավելի արագ են մաշվում, քան տրանսպորտային միջոցների որոշ մոդելներ: Ինտերիերը սովորաբար էժան է պատրաստվում, ինչը նշանակում է, որ մասերը կարող են կոտրվել: Ի վերջո, վարորդներն արձանագրել են, որ հատկապես 1999 թվականի մոդելի ավտոմատ փոխանցման տուփի, շարժիչի և ղեկի հետ կապված խնդիրներ կան:

Honda CRX Del Sol
Honda-ն առայսօր շարունակում է մնալ վստահելի ճապոնական բրենդ, քանի որ Honda Civic և Honda CR-V մոդելները ներառված են 2024 թվականի ամենավաճառվող մեքենաների ցուցակում: Սակայն Honda CRX Del Sol-ը, որը նախատեսված էր սիրելի Honda CR-X-ը փոխարինելու համար 1992թ., ոչ այլ ինչ էր, քան «սարսափելի հիասթափություն»: Տանիքը ջուր էր ներծծում։ Սրահը աղմկոտ էր: Եվ առջևի արգելակային սկավառակները հաճախ դեֆորմացվում էին: Honda-ն այլևս չի արտադրում Del Sol-ին համարժեք մեքենա:

Toyota Paseo
Մինչ այլ Toyota-ները, ինչպիսիք են Camry-ն, Tacoma-ն, RAV4-ը և նույնիսկ Prius-ը՝ հիբրիդ մեքենաների շարքում առաջիններից մեկը, հասան լայն ճանաչման և դարձան հայտնի անուններ, Paseo-ն հազիվ նկատվեց 1990-ականներին: Արտադրված լինելով 1991-ից 1997 թվականներին, այս փոքր չափի մեքենան կարող էր գրավել ավելի մեծ ուշադրություն Toyota-ի երկրպագուների կողմից, չնայած որ կառուցված էր Corolla-ի հիմքի վրա: Մեքենան հասանելի էր ինչպես բաց տանիքով, այնպես էլ սովորական թափքով:
Խնդիրը այն չէ, որ Paseo-ն վատ մեքենա է: Այն չի տառապում մեխանիկական խնդիրներից, ինչպես այս ցանկի մյուս մեքենաները, պարզապես չի կարողացել գրավել 90-ականների վարորդների սրտերը, ուստի Toyota-ն արագ դադարեցրեց դրա արտադրությունը: Այդ պատճառով, եթե ցանկանաք գնել մեկը, հաշվի առնելով, որ դրանք շատ քիչ են, կարող է դժվար լինել պահեստամասեր գտնել:

Suzuki Samurai և Suzuki X-90
1990-ականները դժվար շրջան էին ճապոնական ավտոարտադրողների համար: Suzuki-ն ներկայացրեց Suzuki Samurai SUV-ն՝ քառանկյուն գծերով, որոնք հիշեցնում էին Jeep Wrangler-ը: Սակայն, ըստ SlashGear.com-ի, Consumer Reports-ը մեքենային տվել էր «անթույլատրելի» անվտանգության գնահատական: Այն հակված էր շրջվելու սուր մանևրների ժամանակ:
Նույնպես, Suzuki X-90-ը, դրա հաջորդը, ուներ շրջվելու նմանատիպ խնդիր: Սակայն, ի տարբերություն Samurai-ի, որը ուներ գրավիչ ոճ, երկտեղանոց X-90-ը տարօրինակ դիզայն ուներ: Suzuki-ն չէր կարողանում հասկանալ՝ սա կուպե՞ է, սպորտային մեքենա՞, թե պիկապի առջևի հատվածը: Այն ուներ ընդամենը 90 ձիաուժ և, ի վերջո, ինչպես Samurai-ը, մոռացվեց՝ դառնալով երբևէ արտադրված ամենավատ ճապոնական մեքենաներից մեկը: