2022 թվականին արտասահմանյան ավտոարտադրողների` Ռուսաստանից հեռանալուց հետո շուկան զգալիորեն փոխվել է: Renault, Nissan, Hyundai և այլ ընկերությունների գործարանները կամ վերափոխվել են, կամ փոխանցվել են նոր սեփականատերերին։ Սակայն վերջերս Renault-ի գլխավոր տնօրեն Լուկա դե Մեոն հայտարարեց, որ ընկերությունը դիտարկում է Ռուսաստանին վերադառնալու հնարավորությունը։ Արդյոք սա իրականությո՞ւն է և ի՞նչ հետևանքներ կարող է ունենալ ոլորտի համար։
Վերադառնալու դեպքում Renault-ի հիմնական խնդիրը կլինի այն ներդրումների փոխհատուցումը, որոնք կատարվել են АвтоВАЗ-ում ընկերության բացակայության տարիներին։ АвтоВАЗ-ի ղեկավար Մաքսիմ Սոկոլովն արդեն հասկացնել է տվել, որ ֆրանսիական կոնցեռնը պետք է վճարի մոտ 112.5 միլիարդ ռուբլի, եթե նա որոշի վերադառնալ։
Սակայն հարցը միայն գումարը չէ։ Վերադառնալ նշանակում է նորից կառուցել մատակարարման շղթաները, լոգիստիկան և վաճառքի համակարգը։ Իսկ դա հսկայական ծախսեր և ռիսկեր է պարունակում։
Նման իրավիճակ է նաև մյուս ավտոմոբիլային բրենդների հետ, որոնց համար կստեղծվեն պարտքեր և նոր պարտավորություններ։ Երկու տարում Ռուսաստանում ձևավորվել է նոր ավտոմոբիլային իրականություն։ Չինական բրենդները դարձել են հիմնական խաղացողները, զբաղեցնելով այն մասնաբաժինը, որը նախկինում վերահսկվում էր եվրոպական և կորեական ընկերությունների կողմից։ Chery, Geely, Haval և այլ ընկերություններ ակտիվորեն մեծացնում են իրենց ներկայությունը՝ տեղայնացնելով արտադրությունը և բացելով սպասարկման կենտրոններ։
Բացի այդ, այն գործարանները, որտեղ նախկինում արտադրվում էին Nissan, Mercedes, Volkswagen և այլ բրենդներ, այժմ աշխատում են նոր նախագծերի վրա։ Մոսկվայի Renault-ի գործարանը անցել է իշխանությունների վերահսկողության տակ և այժմ արտադրում է «Москвич»-ներ, իսկ նախկինում Nissan-ին պատկանող հզորությունները այժմ օգտագործվում են XCite ապրանքանիշով ավտոմեքենաների և չինական գործընկերների նոր մոդելների արտադրության համար։
