Փոխանցման տուփի ոչ ճիշտ ընտրված յուղը հանդիսանում է ամենատարածված պատճառներից մեկը, որը հանգեցնում է փոխանցման տուփի լուրջ վնասումների: Յուրաքանչյուր փոխանցման տուփ խստորեն պահանջում է իրեն բնորոշ հեղուկը. ավտոմատ, վարիատոր կամ մեխանիկական փոխանցումատուփերը գործում են տարբեր յուղերով, որոնք չի կարելի խառնել:
Փոխանցման տուփի յուղը ոչ միայն յուղման ֆունկցիա է կատարում, այն նաև սառեցնում է մասերը, նվազեցնում մաշվածությունը և ապահովում է հարթ փոխանցումներ: Վարիատորները ունեն հատկապես բարձր պահանջներ. նրանց անհրաժեշտ են ֆրիկցիոն հավելումներ՝ նորմալ կցում ապահովելու համար: Ավտոմատ փոխանցման տուփերը պահանջում են ATF-հեղուկ (Automatic Transmission Fluid` միայն ավտոմատ փոխանցումատուփի համար նախատեսված բարձր ինդեքսային յուղ), իսկ մեխանիկականները՝ խիտ փոխանցման յուղ: Այս կազմերը խառնելը խիստ արգելվում է:
Եթե փոխանցման տուփի մեջ սխալմամբ լցվի ոչ համապատասխան յուղ, արդեն մի քանի երթևեկությունից հետո կարող են ի հայտ գալ հարվածներ, սայթաքումներ և ցնցումներ: Փոխանցման տուփը արագորեն գերտաքանում է և շարքից ուրս գալիս: Իրավիճակը կարելի է փրկել միայն յուղի և ֆիլտրի շտապ փոխարինումով: Որքան ավելի երկար ժամանակ ձգեք, այնքան ավելի մեծ է կապիտալ վերանորոգման հավանականությունը:
Երբեք մի ընտրեք յուղը ըստ գույնի կամ մածուցիկության. միայն պաշտոնական արտադրողի բնութագրերով։