2025 թվականի հունվարին ցուցադրված Lada T-134 կոնցեպտը հայտնվեց առանց որևէ նախնական հայտարարության։ Մինչ այդ այս նախագծի վերաբերյալ միայն առանձին, ոչ պաշտոնական տվյալներ էին հայտնի: «Նոր Նիվայի» կոնցեպտը պայթեցրեց սոցիալական ցանցերը, և այս մշակումը, եթե այն հասնի սերիական արտադրության, իսկապես շատ սպասված է: Արդեն հայտնի են որոշ տեղեկությունները, որոնք սպասվում են, եթե Lada T-134-ը դրվի սերիական արտադրության։
ԱՎՏՈՎԱԶ-ը այս բարձր և ծանր քրոսովերի համար առայժմ չունի բավականաչափ հզոր և մեծ պտտող մոմենտ ունեցող շարժիչ: Նրանց զինանոցում առկա է միայն 1.8 լիտրանոց շարժիչը՝ 122 ձիաուժ հզորությամբ, որն օգտագործվում է Vesta-ի և Aura-ի համար, և նույն շարժիչի 144-145 ձիաուժ հզորությամբ տարբերակը, որը նախատեսված է Niva Sport Silk Way-ի և նոր Vesta Sport-ի համար: Սակայն, ԱՎՏՈՎԱԶ-ն այն չի պլանավորում կիրառել ավելի մասսայական մոդելներում: Հետևաբար, ռուսական ավտոարտադրողը ստիպված կլինի կամ ինքնուրույն մշակել, կամ գնել Չինաստանից ավելի հզոր շարժիչ, հնարավոր է՝ տուրբո տարբերակով, ինչպես նաև համապատասխան փոխանցումատուփ։

Այս մոդելը, անկախ նրանից, թե ինչ անունով այն կթողարկվի, դժվար է պատկերացնել առանց լիաքարշակ համակարգի: Նման համակարգ (եթե չհաշվենք ներկա Niva Legend-ի արխաիկ կառուցվածքը) ԱՎՏՈՎԱԶ-ը նույնպես չունի: Կպահանջվի Lada Vesta պլատֆորմի մասշտաբային վերամշակում, որը կներառի, առնվազն, թափքի հիմքը, առջևի և հետևի ռեդուկտորները, փոխանցման լիսեռը և հետևի անիվների քարշակները, հետևի կախոցը, արտանետման համակարգը և վառելիքի բաքը:
Վերոնշյալից ելնելով, Lada T-134 կոնցեպտի արագ փոխակերպումը սերիական արտադրանքի դժվար տեղի ունենա: Նման սցենարներ շատ ավելի հավանական են մեկ այլ մակետի՝ Lada B+ Cross քրոսովերի համար, որը ցուցադրվել է նույն հունվարյան շնորհանդեսին, որի պրեմիերան նախատեսված է 2025 թվականի ամռանը, իսկ սերիական արտադրությունը՝ 2026 թվականին: Ավելի հեռու ծրագրերում կա նաև 7 տեղանոց Lada B-Van-ը, որի հայտնվելը հայտարարված է 2027 թվականին: Ուստի, նոր Նիվան հազիվ թե տեսնենք 2028 թվականից շուտ։
