Ինչպես ընկերությունը բացատրել է, «երբ մարտկոցը լիցքավորվում է, նյութերը ընդլայնվում են, իսկ երբ լիցքաթափվում է՝ սեղմվում»։ Mercedes-ը հավելել է, որ մարտկոցը օգտագործում է պինդ էլեկտրոլիտ հեղուկի փոխարեն, ինչը բարձրացնում է բջիջների անվտանգությունը և թույլ է տալիս օգտագործել նոր անոդներ, օրինակ՝ լիթիումի մետաղը։ Սա կարող է էլեկտրամեքենաների մարտկոցների զանգվածային էներգետիկ խտությունը հասցնել մինչև 450 Վտ/կգ, ինչը կօգնի ստեղծել ավելի թեթև և կոմպակտ մարտկոցներ։
EQS-ի դեպքում մարտկոցը թույլ է տալիս հասնել մինչև 621 մղոն (1000 կմ) անցողունակության, ինչը 25%-ով ավել է նույն չափի և քաշի լիթիում-իոն մարտկոցի համեմատ։ Մասնավորապես, սովորական EQS 450+ մոդելը, որն ունի 118 կՎտժ մարտկոց, անցնում է ավելի քան 497 մղոն (800 կմ) համաձայն համաշխարհային հարմարեցված թեթև տրանսպորտային միջոցների թեստավորման ընթացակարգի։
Պրոտոտիպը կանցնի տարբեր փորձարկումներ առաջիկա ամիսներին։ Factorial Energy-ի գործադիր տնօրեն Սիյու Հուանգը նշել է. «Լիթիումի մետաղական պինդ վիճակի մարտկոցները հաջողությամբ արտադրական հարթակում ինտեգրելը պատմական ձեռքբերում է էլեկտրական ավտոմոբիլաշինության ոլորտում։ Այս առաջընթացը ցույց է տալիս, որ պինդ վիճակի մարտկոցի տեխնոլոգիան լաբորատորիայի սահմաններից դուրս է եկել և կիրառվում է իրական աշխարհում՝ նոր նշաձող սահմանելով ամբողջ ավտոմոբիլային արդյունաբերության համար»։