Lexus-ը պատրաստվում է նոր ES սեդանի ներկայացմանը․ հրապարակվել են առաջին նկարները

Lexus բրենդը, որը պատկանում է Toyota կորպորացիային, ներկայիս սերնդի ES սեդանը թողարկում է 2018 թվականից։ Այս մոդելը ռեստայլինգի է ենթարկվել 2021 թվականին, 2024 թվականի նոյեմբերին ևս մեկ անգամ թարմացվել է։ Այժմ ճապոնական ընկերությունը հայտարարել է նոր սերնդի չորսդռնանի մոդելի շուտափույթ պրեմիերայի մասին, որը կկայանա Շանհայի ավտոսալոնի շրջանակում։ վերջինս կբացի իր դռները հաջորդ շաբաթ։

Lexus-ի մամուլի ծառայությունը ուղեկցել է հայտարարությունը ES-ի ութերորդ սերնդի առաջին թիզերներով։ Լուսանկարներում տեսանելի է ավտոմեքենայի ուրվագիծը՝ մի փոքր սրած քթամասով, նեղ ձևով թեքված առաջադեմ լուսարձակներով, տանիքի վրա տեղադրված «շնաձկան թևի» տեսքով ալեհավաքով, սովորական կողային հայելիներով, թեքված հետևամասով և հետին լապտերներով, որոնք միացված են միմյանց լուսավոր գծով, որն անցնում է ամբողջ բեռնախցիկի կափարիչի լայնքով։ Հետին ապակու ստորին հատվածում երևում է լրացուցիչ կանգառի ազդանշան։

Դատելով թիզերներից՝ արտաքին դիզայնի որոշ լուծումներ նոր սեդանը, հավանաբար, փոխառել է RZ քրոսովերից, որը ներկայացվել էր 2022 թվականի ապրիլին (նրա ամենամոտ հարազատներն են Toyota bZ4X և Subaru Solterra մոդելները)։ Սպասվում է, որ հաջորդ սերնդի Lexus ES-ի թափքը կունենա սեւ գույնի ներդիրներ։

Ընկերությունում նշել են, որ ութերորդ սերնդի Lexus ES-ը կդառնա բրենդի նոր գլոբալ ֆլագման մոդելը։ Նշենք, որ ներկայումս ֆլագմանի դերը կատարում է մեծ Lexus LS սեդանը։ Տեղեկությունը տեսականորեն կարող է ակնարկ լինել այն մասին, որ ապագայում LS-ը կարող է դուրս գալ արտադրությունից։

Առայժմ նոր ES-ի տեխնիկական մասի վերաբերյալ պաշտոնական տեղեկություն չկա։ Ընկերությունը միայն նշել է իր հայտարարության մեջ «էլեկտրիֆիկացիայի առաջադեմ տեխնոլոգիաների» մասին։ Դատելով մեքենայի աջ առաջային թեւի վրա գտնվող ծածկված բացվածքից (որտեղ, ամենայն հավանականությամբ, տեղադրված է լիցքավորման պորտը), մոդելը կունենա լիցքավորվող հիբրիդային համակարգ։

Հիշեցնենք, որ մոդելի համար ամենակարևոր շուկաներից մեկն ԱՄՆ-ն է։ Այստեղ ներկայիս Lexus ES-ի բազային տարբերակը համալրված է 2.5 լիտր աշխատանքային ծավալով չորսմխոցային շարժիչով, որի հզորությունը կազմում է 206 ձիաուժ, իսկ առավելագույն ոլորող մոմենտը՝ 249 Նմ։ 350 ինդեքսով տարբերակի շղթայի տակ տեղակայված է 3.5 լիտրանոց V6 շարժիչ, որի հզորությունը հասնում է 306 ձիաուժի (362 Նմ ոլորող մոմենտ)։

Հիբրիդային համակարգի հիմքում դրված է 2.5 լիտր աշխատանքային ծավալով բենզինային շարժիչ, որը աշխատում է զուգակցված էլեկտրաշարժիչի և էլեկտրամեխանիկական փոխանցման տուփի հետ։ Համակցված հզորությունը կազմում է 218 ձիաուժ։ Չինաստանում սեդանը հասանելի է նույն հիբրիդային համակարգով կամ 2.0 լիտր ծավալով բենզինային շարժիչով, որի հզորությունը 173 ձիաուժ է։