Համաշխարհային բրենդները վերադառնում են ներքին այրման շարժիչին

Ավտոարտադրողները շարունակաբար վերադառնում են դասական ներքին այրման շարժիչներին, իսկ Ֆրանսիայի պառլամենտը աջակցել է այս միտմանը՝ հրաժարվելով 2040 թվականին բենզինով և դիզելային շարժիչով ավտոմեքենաների վաճառքի արգելքը տեղափոխել 2035 թվական:

Նախկինում Եվրամիությունը պարտավորեցրել էր ավտոարտադրողներին մինչև 2035 թվականը ամբողջությամբ անցնել էլեկտրոմոբիլների արտադրության, սակայն այս պահանջը իրականացնելու դեմ խոչընդոտներ են առաջացել: Ֆրանսիան բացատրում է իր դիրքորոշումը նրանով, որ էլեկտրոմոբիլները դեռևս անհասանելի են շատ քաղաքացիների համար, իսկ արտադրողները բախվում են խոշոր տուգանքների՝ էկոլոգիական նորմերի չկատարելու համար:

Նման իրավիճակ կա նաև այլ երկրներում: ԱՄՆ-ում սկսել են հրաժարվել էլեկտրոմոբիլների սուբսիդիաներից, իսկ Գերմանիայում արդեն չեղարկվել են արտոնությունները: Volkswagen և Volvo ընկերությունները ընդունել են, որ էլեկտրական շարժիչներին անցումը հապճեպ էր: Ford-ը ստիպված է կրճատել էլեկտրական F-150 Lightning-ի արտադրությունը՝ պահանջարկի նվազման պատճառով և անցնում է բենզինային Ranger և Bronco մոդելներին:

Միակ բացառությունն է Նորվեգիան, որտեղ էլեկտրոմոբիլները ակտիվորեն սուբսիդավորվում են: Սակայն Օսլոյի գլխավոր ինժեներ Թոբիաս Վոլֆը ընդունել է, որ էլեկտրաշարժիչներին անցումը չի բերել քաղաքներում օդի սպասված մաքրմանը: