Ձմռանը ավտոմատ փոխանցումով մեքենաների վարորդները պետք է մեկ րոպե ավելի սպասեն. շատերը մոռանում են դա անել

Մասնագետները պատմել են փոխանցման յուղի տաքացման անհրաժեշտության մասին՝ մինչև շարժման սկսելը

Շատ վարորդներ գիտեն, որ ցուրտ եղանակին շարժիչը պահանջում է տաքացում, բայց արդյո՞ք պետք է սպասել, մինչև փոխանցման տուփի յուղը տաքանա: Հարցը վիճելի է, քանի որ դա կախված է փոխանցման տուփի տեսակից, օգտագործվող յուղից և օդի ջերմաստիճանից:

Փոխանցման յուղը ապահովում է քսում, նվազեցնում է մաշվածությունը և սառեցում է աշխատող մեխանիզմները: Սառնամանիքի ժամանակ դրա խտությունը մեծանում է, ինչը կարող է ազդել փոխանցման տուփի աշխատանքի վրա, հատկապես մեխանիկական և դասական «ավտոմատի» դեպքում: Սակայն ժամանակակից յուղերը պահպանում են հոսունությունը նույնիսկ ցածր ջերմաստիճանների դեպքում՝ ապահովելով հանգույցների նորմալ աշխատանքը:

Մեխանիկական փոխանցման տուփում յուղը սառչում է ցրտին, ինչը դարձնում է փոխանցումներն ավելի կոշտ: Սակայն տաքացումը տեղի է ունենում հենց շարժման ժամանակ, ուստի երկարատև պարապ տաքացում հարկավոր չէ: Գլխավորը՝ սկսել շարժումը սահուն, առանց կտրուկ արագացումների: Հիդրոմեխանիկական ավտոմատ փոխանցման տուփում յուղը կատարում է հիդրավլիկ ֆունկցիա, և դրա խտությունը կրիտիկական նշանակություն ունի: Սառը վիճակում հնարավոր են դանդաղ փոխանցումներ, ուստի խորհուրդ է տրվում շարժիչը միացնելուց հետո մեքենան թողնել 30-60 վայրկյան, ապա սկսել շարժումը հանդարտ ռեժիմով: Վարիատորներն ու ռոբոտացված փոխանցման տուփերը նույնպես ադապտացված են ցուրտ պայմաններին, բայց ուժեղ սառնամանիքներում հնարավոր են փոքր ուշացումներ արձագանքում:

Փոխանցման տուփի լավագույն տաքացման ձևը շարժումը սահուն սկսելն է: Շարժիչը միացնելուց հետո արժե սպասել մոտ մեկ րոպե, այնուհետև շարժվել առանց կտրուկ արագացումների: 5-10 րոպե անց փոխանցման տուփը կանցնի աշխատանքի նորմալ ռեժիմի:

Ժամանակակից փոխանցման տուփերը երկարատև տաքացում չեն պահանջում, բայց սահուն մեկնարկը օգնում է երկարացնել դրանց ռեսուրսը և բարելավել աշխատանքը ցուրտ եղանակին։