Վերջերս համացանցում հրապարակվեցին թարմ լրտեսական լուսանկարներ BMW-ի 5-րդ սերիայի փոփոխված սեդանի նախատիպից, որոնք թույլ են տալիս տեսնել զգալիորեն նորացված արտաքինի որոշ առանձնահատկություններ:
5-րդ շարքի բիզնես սեդանների պատմությունը սկսվեց 1972 թվականին, երբ BMW-ն ներկայացրեց առաջին սերնդի մոդելը՝ գործարանային E12 ինդեքսով: Այսօր արտադրական գծում է ավտոմեքենայի ութերորդ սերունդը (G60), որը ներկայացվել է համեմատաբար վերջերս՝ 2023 թվականի մայիսին։ Իսկ այժմ բավարացիները արդեն թեստավորում են սեդանի թարմացված տարբերակը, ընդ որում առաջինը նկատվել են թոփ տարբերակի՝ M5-ի նախատիպերը (նկարում)։

Այժմ հասանելի են սովորական 5-րդ սերիայի սեդանի քողարկված նախատիպերի լուսանկարներ, որոնց համաձայն՝ ավտոմեքենան կստանա լրիվ նոր առջևի հատված: Ավտոմեքենան կունենա հորիզոնական ուղղությամբ ձգված ռադիատորի ցանց (կամ դրա իմիտացիա՝ լիովին էլեկտրական տարբերակների դեպքում), որը կմիացվի լուսարձակների հետ: Վերջիններս կունենան LED լույսերի յուրահատուկ գրաֆիկա, և նկարում պատկերված է հնարավոր տարբերակներից մեկը։ Հետևի հատվածը թաքնված է հաստ քողարկման շերտի տակ, և դեռևս միայն ընդհանուր գծերն են առանձնանում հետևի լուսարձակների, որոնք առանձնապես չեն տարբերվում ներկա մոդելից։ Հավանական է, որ վերափոխման ընթացքում լույսերի ձևը կմնա նույնը, սակայն կփոխվի դրանց ներքին բաղադրությունը։

Ներկայիս 5-րդ սերիան կառուցված է նույն CLAR պլատֆորմի վրա, ինչ նախորդ մոդելը։ Ավտոմեքենան առաջարկվում է 2,0 և 3,0 լիտր ծավալով բենզինային և դիզելային շարժիչներով՝ տարբեր աստիճանի էլեկտրաֆիկացմամբ։ Հավանական է, որ դրանցից որոշները կստանան լրացուցիչ հզորության և պտտող մոմենտի ավելացում, ինչպես նաև կարող են հայտնվել նոր հիբրիդային և լիովին էլեկտրական տարբերակներ։ Նույնպես հնարավոր են զգալի փոփոխություններ սրահում, որտեղ ակնկալվում է նոր մուլտիմեդիա համակարգի հայտնվելը՝ ամբողջ առջևի վահանակի լայնքով, պանորամային էկրանով։
Նոր BMW 5-րդ սերիայի ռեսթայլինգի պրեմիերան կարող է լինել հաջորդ տարի։
