Վերածնված Ferrari Testarossa-ն փոխարինեց ֆլագմանային SF90 Stradale-ին (ֆոտոշարք)

Ferrari ընկերությունը ներկայացրել է նոր ֆլագմանային մոդելը։ Նրա հետ իտալական բրենդը վերադարձրել է կուլտային անվանումը․ SF90 Stradale-ի իրավահաջորդը կոչվում է 849 Testarossa։ Նորույթը պահպանել է բազմաշարժիչ հիբրիդային համակարգը, սակայն դրա հզորությունը փոքր-ինչ բարձրացվել է։ Մատակարարումները նախատեսվում է սկսել հաջորդ տարի։ Ferrari-ն գները չի հրապարակում, բայց որոշ կանխատեսումների համաձայն դրանք կարող են հասնել կես միլիոն դոլարի։

Ferrari 849 Testarossa-ի ուժային համակարգը բաղկացած է 4,0 լիտրանոց V8 տուրբոշարժիչից, ինչպես նաև երեք էլեկտրաշարժիչներից։ Նրանց ընդհանուր հզորությունը հասել է 1050 ձիաուժի․ ընկերությունը դա անվանում է ռեկորդային ցուցանիշ սերիական Ferrari-ների համար, թեև, օրինակ, սահմանափակ քանակով թողարկված F80-ն ունի 1200 ձիաուժ։

V8 շարժիչը փոխառվել է SF90 Stradale-ից, բայց կատարելագործվել է։ Այն ստացել է նոր լիցքավորման համակարգ, արդիականացված գլանագլուխներ, ավելի արդյունավետ սառեցման կոնտուր և ինկոնելից պատրաստված արտանետման կոլեկտոր։ Ինչպես նախկին ֆլագմանի դեպքում, երկու էլեկտրաշարժիչները պտտեցնում են առջևի անիվները, իսկ հետևի առանցքի վրա տեղադրված շարժիչը նաև գեներատորի դեր է կատարում։ Այս համակարգի ջերմային արդյունավետությունը բարձրացվել է, իսկ աշխատանքի համագործակցումը բենզինային շարժիչի հետ՝ բարելավվել։ Առջևի էլեկտրաշարժիչները հիպերկարին ապահովում են ոչ միայն լիաքարշ ուժ, այլև քարշի վեկտորի վերահսկում։

Համակարգի կազմում ներառված է նաև 7,45 կՎտ/ժ տարողությամբ մարտկոց, որի շնորհիվ նորույթը կարող է անցնել մինչև 25 կիլոմետր էլեկտրաքարշ ուժով, սակայն միայն առջևի շարժիչների հաշվին։

Հիպերկարի չոր քաշը կազմում է 1570 կիլոգրամ և բաշխվում է 45:55 հարաբերակցությամբ։ Ընկերության հաշվարկներով՝ նոր Testarossa-ն 100 կմ/ժ արագության կհասնի 2,3 վայրկյանից պակաս ժամանակում, իսկ 200 կմ/ժ – 6,35 վայրկյանում՝ առավելագույն արագությունը գերազանցելով 330 կմ/ժ-ը։

Ըստ պնդումների, հիպերկարի արտաքին տեսքը ոգեշնչված է 1970-ականների մրցարշավային պրոտոտիպերից։ Միևնույն ժամանակ Testarossa-ի առջևի հատվածը ձևավորված է բրենդի ներկայիս ոճին համահունչ, իսկ դասական մոդելներին հիշեցնող տարրերից կարելի է առանձնացնել միայն հետևի անիվների առաջ տեղադրված խոշոր օդամուտքերը և թիկունքի նոր դիզայնը՝ երկու առանձին «թևերով» և ակտիվ սպոյլերով։ Ferrari-ն հաշվարկել է, որ նորույթի աէրոդինամիկ փաթեթը 250 կմ/ժ արագության դեպքում ստեղծում է 415 կիլոգրամ ճնշող ուժ, ինչը 25 կիլոգրամով ավելի է, քան SF90 Stradale-ի ցուցանիշը։ Միևնույն ժամանակ հանգույցների սառեցման արդյունավետությունը բարելավվել է 15%-ով։