Honda ընկերությունը ներկայացրել է CR-V քրոսովերի նոր մոդելային տարվա տարբերակը։ Քրոսովերը ստացել է արտաճանապարհային TrailSport տարբերակը, թեև բարելավումները շատ չեն։ Մյուս կոմպլեկտացիաներում ավելացվել է սարքավորումների ցանկը։
CR-V քրոսովերը այժմ իր վեցերորդ սերնդում է և շուկայում է 2022 թվականից։ Ամենախոշոր շուկան մոդելի համար մնում է ԱՄՆ-ն, որտեղ այն հսկայական պահանջարկ ունի՝ գլխավորելով Honda-ի վաճառքների վարկանիշը։ Այսպես, 2024 թվականին վաճառվել է ռեկորդային 402,791 հատ CR-V քրոսովեր (+11%), իսկ 2025 թվականի հունվար-մարտ ամիսներին՝ 103,325 հատ (+9%)։ Տարվա սկզբին Honda-ի ամերիկյան ստորաբաժանումը հայտարարեց քրոսովերի արդիականացման և արտաճանապարհային TrailSport տարբերակի հայտնության մասին։ Եվ ահա՝ թարմացված Honda CR-V-ն արդեն պաշտոնապես ներկայացվել է, չնայած այն ոչ թե ռեստայլինգ է, ինչպես ենթադրվում էր, այլ պարզապես մեքենայի 2026 թվականի մոդելային տարին։ Իսկ գլխավոր նորույթը հենց խոստացված TrailSport արտաճանապարհային տարբերակն է։ Սկսենք հենց դրանից։

CR-V Trailsport-ի կերպարանափոխությունն իրականացվել է կրճատված ծրագրով՝ համեմատած Honda Passport TrailSport-ի հետ, որն ունի ավելի շատ տարբերություններ ստանդարտ մոդելի համեմատ։ Ամեն դեպքում, Honda CR-V TrailSport-ի արտաքին առանձնահատկությունները (նույն տարբերակն է պատկերված բոլոր լուսանկարներում) ներառում են սև գույնով ներկված արտաքին հայելիների կորպուսները, դռների բռնակները և պատուհանների շրջանակները (ստանդարտ մոդելում շրջանակները քրոմապատ են)։ Ռադիատորի ցանցի վրա և բեռնախցիկի դռան վրա տեղադրված են Trailsport տարբերանշանները։ Բացի այդ, CR-V TrailSport-ը ստացել է 18-դյույմանոց հատուկ դիզայնով անիվներ և Continental CrossContact ATR ամենագնացի անվադողեր։ Իսկ նման քրոսովերի թափքը կարող է ներկված լինել Ash Green Metallic գույնով, որը նորույթ է և առաջին անգամ ներկայացվել էր հենց թարմացված Passport TrailSport-ում։

CR-V-ի նոր տարբերակի սրահում օգտագործվել է TrailSport շարքին բնորոշ նարնջագույն կար։ Ստանդարտ սարքավորումների ցանկում ներառված են ղեկանիվի և առջևի նստատեղերի տաքացուցիչները, տանիքի լուսամուտը և բեռնախցիկի էլեկտրական կառավարումը։
Honda CR-V TrailSport-ը հասանելի կլինի միայն հիբրիդային շարժիչային համակարգով, և սա «օֆրոուդ» ընտանիքի առաջին հիբրիդային մոդելն է։ Սակայն համակարգը նույնն է, ինչ սովորական մոդելում։ Այն հիմնված է Աթկինսոնի տնտեսող ցիկլով աշխատող 2.0 լիտրանոց բենզինային շարժիչի վրա, որի ընդհանուր հզորությունը կազմում է 207 ձիաուժ։ CR-V TrailSport քրոսովերը լիաքարշակ է (մյուս կոմպլեկտացիաներում հիբրիդը կարող է լինել նաև դիմացի քարշակ տարբերակով)։

Ի՞նչ այլ նորություններ է բերել 2026 մոդելային տարվա Honda CR-V-ն։ Այժմ բոլոր կոմպլեկտացիաներում կա 9 դյույմանոց մուլտիմեդիա էկրան (հիմնական տարբերակներում տեղադրվում էր 7 դյույմանոց), ինչպես նաև անլար լիցքավորման հարթակ սմարթֆոնի համար (նախկինում միայն թանկ տարբերակներն էին այն ունենում)։ Հագեցած կոմպլեկտացիաները (այդ թվում՝ TrailSport-ը) ստացել են լիարժեք թվային ցուցադրման վահանակ՝ 10.2 դյույմ անկյունագծով։
2026 մոդելային տարվա Honda CR-V-ի վաճառքը կսկսվի մինչև գարնան ավարտը։ Գները դեռ չեն հայտարարվել։ 2025 թվականի մոդելի արժեքը առանց հարկերի և առաքման ծախսերի կազմում է սկսած 30,100 դոլարից։ Հյուսիսային Ամերիկայի շուկայի համար Honda CR-V-ն արտադրվում է ԱՄՆ-ի երկու գործարաններում և Կանադայի մեկ արտադրամասում։



